Pages

vrijdag 13 april 2018

Vintage Vrijdag #106: Stampin' Up! ~ Awesomely Artistic


Heej hallo! Ik ben op deze vrijdag even snel terug met een kaartje. Afgelopen vrijdag hebben jullie me moeten missen omdat ik een Stampin' Up! feestje had met aansluitend onze trainingsdag. Het was een dag met een lach en een traan. De jaarcatalogus is hartstikke leuk maar ik moet ook afscheid nemen van stempelsets waar ik toch een beetje van ben gaan houden. De Retired List is inmiddels bekend gemaakt. Ook mooie kleuren maken plaats voor nog mooiere! Daar over de komende tijd meer.


Voor de kaart van vandaag heb ik de set Awesomely Artistic gekozen met de kleuren Always Artichoke, Elegenant Eggplant en Wisteria Wonder. Allemaal nu nog verkrijgbaar. Staan deze producten nog op je wensenlijst? Wacht dan niet te lang.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.



Geen opmerkingen: