Pages

vrijdag 1 december 2017

Vintage Vrijdag #98: Stampin' Up! ~ In de bloemetjes zetten


Goedemorgen! Eindelijk weer een blogpost van mij op vrijdag! Vandaag laat ik een kaartje zien wat ik van de week heb gemaakt voor een vriendin die 25 jaar getrouwd was. De nieuwe Nederlandse set 'In het zonnetje zetten'  was daar uitermate geschikt voor. Deze staat in de nieuwe voorjaar/winter catalogus en is vanaf 3 januari 2018 te bestellen.


Ik heb een beetje zitten spelen met nieuwe spulletjes en ben best tevreden met het resultaat. Voor de binnenkant heb ik echter een andere set gebruikt die ik sinds kort heb herontdekt. Lovely Laurel Thinlits Dies helpen je bij het maken van de meest coole Pop Up.


De krans is echt super veelzijdig! Ik heb deze al gemaakt als kerstkrans en nu dan voor het jubileum van mijn vriendin. De cijfers komen uit de Number of Years bundel. De binnenkant is eveneens gestempeld met stempels uit de set In het zonnetje zetten.

Ik vind de foto's niet zo mooi gelukt. Dat krijg je met dat bewolkte weer he! Bah! Er is echter wel weer nieuws waar ik erg blij van wordt...Vandaag start de eindejaar sale!

Dit is de laatste maand om spulletjes uit herfst/winter catalogus te bestellen. Als je op de sale button in de zijbalk klikt dan kom je in de sale sectie van mijn webshop. Bestellen kan uiteraard online als je een (prepaid) credit card hebt maar je kunt ook je bestelling mailen. Ik help je natuurlijk graag!

Ik wens je een hele gezellige vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Superleuk, prachtige kaart, ben heel blij met de kaart!