Pages

vrijdag 12 augustus 2016

Vintage Vrijdag #62: Aftellen naar de Herfts/Winter Catalogus #5


Goedemorgen op deze vrijdag! Tijd voor een kaartje met een Vintage look. Ik dacht dat het een uitdaging zou worden om een kaartje te maken met de materialen die ik op mijn bureau had liggen maar dat viel reuze mee! Eerlijk gezegd was het helemaal niet zo ingewikkeld. De kleuren zijn als lekker klassiek van zich zelf dus hoefde ik alleen wat verouderingstechnieken toevoegen.


De achtergrond heb ik gemaakt met de set Timeless Textures die ik op het Very Vanilla cardstock heb afgedrukt met Crumb Cake inkt. Hier heb ik ook de randjes mee gedaan. De bloem heb ik gemaakt met de Festive Flower Builder en ooooh... wat passen de dennentakjes daar weer super bij! De randjes heb ik hier aangezet met Cherry Cobbler inkt, dezelfde kleur als het cardstock waaruit de losse onderdelen zijn geponst. Ik ben eigenlijk wel tevreden met het resultaat. 

Misschien ben je de klassieke kleuren inmiddels zat maar ook dit weekend heb ik nog kaartjes op de planning. Want wat is kerst nou zonder kerstboompjes? Hopelijk zie ik je bij mijn volgende blogberichtje. Fijne dag!


Geen opmerkingen: