Pages

maandag 14 mei 2018

Mix 'n Up! Maandag #11: Create Happiness


Goede maandag! Ik heb een weekje geskipt vorige week. Mijn moeder was in het ziekenhuis opgenomen en dat brengt de nodige hectiek met zich mee. Gelukkig is ze weer thuis en ik hoop zo dat ze een beetje gaat opknappen. Nieuwe week, nieuwe kansen! Ik heb in best wat spulletjes liggen waar ik heel graag mee aan de slag wil en ook de nieuwsbrief voor de leden van de Mix 'n Up! Kit voor dit kwartaal gaat van het weekend de deur uit. Kortom tijd om de creatieve draad weer op te pakken.


Dus vandaar dar ik het kaartje van vandaag in dit thema heb gemaakt. De tekst van Altenew kwam goed van pas in combinatie met de SU stempelset Crafting Forever. Het DSP is uit de Sweet Soiree  serie en kom uit de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal.

Helaas is de kit van dit kwartaal niet meer te bestellen. Mocht je toch interesse hebben in de losse items of DSP pakketjes dan kun je altijd even een mail sturen naar mixnupkit@gmail.com. Dit is ook het emailadres wat je kunt gebruiken mocht je geïnteresseerd zijn in de kit van volgend kwartaal.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: