Pages

woensdag 7 februari 2018

Stamping Tecniques to Try Bloghop - Brusho Chrystal Colour


Heej hallo! Het is de eerste woensdag van de maand dus weer tijd voor een bloghop met mijn internationale collega's! Het valt je misschien op dat we een nieuwe naam en nieuw logo hebben? Met het uitbreiding van het team en een nieuwe frisse look hopen we nog meer mensen te bereiken die technieken willen proberen.

Deze maand is het thema werken met Brusho Chrystal Colour. Oeeeeh en wat is dat een uitdaging voor mij! Maar het is gelukt hoor!


De grootste uitdaging voor mij bij het werken met dit product is het onvoorspelbare resultaat. Het pigmentpoeder gedraagt zich precies zoals hij dat zelf wil en dat is voor mij even wennen! Het is ook echt wel een interessant product want door dat 'eigenwijze' effect is geen enkele kaart hetzelfde!

Mogelijkheden en werkwijzen zien? Bekijk <hier> het product filmpje van Stampin' Up!


Voor mijn kaart het ik gebruik gemaakt van de kleuren Yellow, Gamboge en Briljant Red. Deze heb ik op op een craft mat gestrooid en vervolgens met water gespritst. Daarna heb ik mijn aquarelpapier er ingedraaid. Vervolgens heb ik het aquaelpapier gedroogd met een heat tool. Daarna heb ik druppels water op de achtergrond laten vallen en weer gedroogd met een tissue. Je ziet dan dat de kleur op de plek van de druppel lichter wordt. Je krijgt dan als het ware een Boke effect. Super cool!

De kaart heb ik afgemaakt met een 3D clustertje. Hoewel zo'n achtergrond niet veel nodig heeft vind ik het toch leuk om wat meer volume in de kaart te hebben. De blaadjes heb ik uitgestanst uit een mislukt stukje Moss Green gekleurd aquarelpapier. Zo komt het aquarel effect toch weer leuk terug.

Hop snel verder! Want er is nog veel meer mogelijk met Brusho Colour Chrystal. En dan hoop ik je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Deelnemende collega's:

Carmen Morris - Nederland

8 opmerkingen:

Leonie Schroder zei

Carmen what a stunning card ... love that brusho background :)

Pam Jorgensen zei

That background is beautiful. Love it.

Unknown zei

love this card! Very artistic, but not that hard. Perfect!

Anoniem zei

Carmen....your card is stunning! I LOVE the way you've done the leaves the same way and the contrast that they make on the background....just beautiful!Vanessaxxx

Libby Dyson zei

Great card and love that background you created with the Brusho. Thanks for the inspiration

Narelle Fasulo zei

Gorgeous card Carmen. I love your Brusho background, just stunning.

Amanda Fowler zei

Wonderful card Carmen, I love the water drops effect over the top of the Brush, it gives lots of depth!

Laura zei

Love the colors you used for your background! Wonderful card! Thanks for sharing your creativity!