Pages

vrijdag 26 januari 2018

Vintage Vrijdag #101: Stampin' Up! ~ Beste Wensen


Goedemorgen! Het is vrijdag en ja...tijd voor mijn vaste vrijdag item. Het bloggen schiet er de laatste tijd zo vaak bij in! Zonder weer te beginnen over mijn prive bezigheden weet ik dat de vaste bezoekers van mijn blog wel weten dat ik op dit moment niet veel online kan zijn. 

Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor de Vintage Vrijdag. Het is een combi van twee sets namelijk Touches of Nature (jaarcatalogus) en Beste wensen (Sale-a-Bration). 


De achtergrond is gestempeld op Whisper White cardstock. Ik ben helemaal fan van Fresh Fig. Hiermee heb ik de bloemen gestempeld na eerst afgestempeld te hebben. Het kantje uit de set Touches of Nature heb ik met Crumb Cake inkt gestempeld aan de randjes. Daarna de spettertjes met Soft Suede en de kleine bloemetjes met Berry Burst inkt. De bovenkant heb ik afgescheurd en daarna heb ik de randjes gesponst met Crumb Cake en een Stampin' Sponge.

Het Crumb Cake cardstock heb ik bestempeld met de achtergrond stempels uit Touches of Nature.

De teksten zijn uit de Sale-a-Bration set Beste Wensen. Deze zijn met Early Espresso inkt gestempeld en daarna uitgestanst. Dit is een super leuke set waarbij je de grote tekst kunt combineren met een groot aantal losse teksten. En het leuke van deze set is dat hij t/m 31 maart gratis te kiezen is bij besteding van €120 aan Stampin' Up! producten.

Deze basis kaart heeft een maat van 13 x 13 cm. Een leuk maatje vond ik zelf. Het geheel is afgemaakt met bijpassende embellishments.

Aanstaande zondag plaats ik weer een verzamelbestelling. Als je meedoet met een van mijn verzamelbestellingen dan betaal je geen verzendkosten. Ook als je maar een dingetje nodig heb dan verzend ik het gratis! Je kunt je bestelling mailen naar: caringforstamps@gmail.com, ik help je graag!

Ik wens je een hele fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een prachtig mooi kaartje!!!