Pages

woensdag 11 oktober 2017

Stampin' Up! ~ Christmas Sweaters


Heej hallo! Goedemorgen! Heb je ook in de gaten dat het veel later licht wordt? Nou, ik kan je vertellen dat dat heel lastig is wanneer je vroeg in de ochtend een blogpostje wilt maken. Er is geen licht om mijn kaarten te fotograferen. Ik gebruik nu mijn daglichtlamp maar dat is ook niet alles. Maar het wordt ook steeds frisser merk ik. Echt tijd om de truien weer uit de kast te halen. En dat brengt ons naar de kaart van vandaag.

Deze kaart is gemakkelijk te maken. Ik heb gebruik gemaakt van Memories and More kaartjes uit de serie Color Theory. Deze kaartjes zijn zo leuk om te verwerken op je kaart! Deze passen ook perfect mij de Color Theory Suite en maken combineren dus nog makkelijker!


Voor de sneeuwvlokken heb ik gebruik gemaakt van de bijpassende stansen en de tekst komt uit de stempelset. De trui komt uit de stempelset Christmas Sweaters en die heb ik gestempeld op Color Theory DSP. Het dessin verloopt in kleur en ik vind dat effect geweldig. De trui heb ik uitgeknipt.
Zo zie je dat je met slechts een lijn je alle kanten uit kan. Alle producten zijn op elkaar afgestemd waardoor je eindeloos kunt combineren. De Color Theory serie bestaat uit het vier seizoenen thema dus deze verveeld nooit.

Dit kaartje heb ik vorige maand gemaakt voor de Mix 'n Up! Kit. Dit is een super leuke kwartaal kit die ik uitgeef met mijn vriendin Inge. Maandelijks maken we minimaal 5 voorbeelden hetgeen neer komt op 15 verschillende ideetjes per kwartaal. Je kunt de kit voor dit kwartaal t/m vandaag nog bestellen. Je bent kunt er dan zeker van zijn dat je kit volgende week op je mat ligt. Bestel je later dan geldt dat we kits kunnen versturen zolanf de voorraad strekt.
Meer informatie over de Mix 'n Up! Kit kun je <hier> lezen. Opgeven kan door een mail te sturen naar: mixnupkit@gmail.com

Dit was het kaartje van vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


3 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een super leuk en winters kaartje Carmen! Erg leuk gecombineerd!
Groetjes, Sandra

Marlieke zei

Ja, helaas is het later licht inderdaad. Ik vertrek tegenwoordig al in het donker richting mijn werk. Zo niet leuk :-(
Geweldig gave vind ik dit geworden. Erg leuk gedaan!
En ja...creaties fotograferen is een draa op het moment. Zelfs overdag vind ik het lastig om mooie belichting erop te krijgen. Laat de lente maar komen :-)

Sarah zei

Heel tof kaartje!