Pages

dinsdag 9 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #9: Stampin' Up! ~ Delightful Daisy Suite


Goedemorgen! Dag 2 van de Daisy Delight Suite en ik tel nog steeds af tot 1 juni. Dan gaat de nieuwe catalogus live! En er was best wat animo voor Happy Mail! Wil jij ook de beschrijvingen ontvangen van de Catalog Countdown gedurende de maand mei? Geef je dan op door je gegevens in te vullen onder het berichtje van <zondag>.

Vandaag weer een kaartje waarbij ik gelayerd heb met DSP. Deze dessins zijn in Tranquil Tide gecombineerd met Whisper White. Hierbij heb ik zelf de kleuren Basic Grey en Smoky Slate gekozen. Dat vond ik er wel leuk bij passen.


Door het kleur gebruik en de grote hoeveelheid wit op deze kaart zou deze combi ook geschikt zijn voor sterkte kaartjes. Ik heb echter gekozen voor een bedankkaartje. De tekst onderop komt uit de set Daisy Delight net als de bloem.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik wens je een leuke dag toe en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.