Pages

dinsdag 28 maart 2017

Stampin' Up! ~ Sale-a-Bration 2017

Goedemorgen! Ik kan bijna niet geloven dan Sale-a-Bration 2017 alweer bijna is afgelopen. Nog 4 daagjes en dan is de mooiste periode van het jaar weer voorbij.


Vandaag een set die ik nog niet veel heb gebruikt. De set Designer Tee is ontworpen om te combineren met de Custom Tee Bundle. Met deze t-shirts maak je echt de leukste dingen! Iedereen draagt wel eens een t-shirt niet waar? En t-shirts bestaan er met een onnoemelijke hoeveelheid teksten. En met deze set kun jij je eigen t-shirts ontwerpen. En als aanvulling kun je de gratis Sale-a-Bration set gebruiken om nog meer te variƫren. Check de video voor hele leuke t-shirt ideetjes.

(klik op het peiltje om de video te starten)

Maar je kunt je voorstellen dat je met die schattige tekstjes nog veel meer leuks kan maken. Daar ga ik me eens in verdiepen. Met name de mannelijk variant lijkt me heel handig voor mannenkaarten, daar heb ik er eerdaags weer wat van nodig.

Deze week staat in het teken van de laatste Sale-a-Bration bestellingen. Je kunt t/m vrijdag 31 maart je bestelling per mail of telefonisch plaasten. Als je klant bij me bent dan heb je een speciale mailing gehad. Niet ontvangen? Kijk even in je Spambox want deze mail wil je niet missen! Toch niet gekregen? Mail me dan even! 

Aanstaand weekend ben ik te vinden op het Creaweekend in de Broodfabriek in Rijswijk. Ik zal een leuke workshop geven op het Stampin' Up! Plein. 
Op vrijdag 31 maart kun je direct je bestelling plaatsen. Ook beantwoord ik al de vragen die je misschien nog hebt over de waanzinnige aanbieding van de starterskit. En mocht je dat willen dan kun je je ook ter plekke je kit samenstellen en bestellen.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: