Pages

zaterdag 18 februari 2017

Stampin' Up! ~ Stylish Stems Bundle


Hej hallo allemaal! Lekker aan het genieten van het weekend? Na een koude ochtend op het voetbalveld ben ik achter de computer gedoken om mijn tutorial te bewerken op YouTube. Daar ging de nodige tijd in zitten omdat ik het al heel lang niet meer had gedaan. Maar goed eerst het kaartje...


Ik ben helemaal weg van deze kleurencombi. Ik ben geïnspireerd om deze te gebruiken omdat het Glimmer Paper uit de tweede Sale-a-Bration uitgave uit deze kleuren bestaat. Echt een top combi en ik ga deze nog heeeel veel gebruiken.


Deze kaart had ik gemaakt voor gemaakt voor de workshop van afgelopen donderdag. De Peek-Through kaarten zijn zo gaaf om te maken en de Stylish Stems zijn heel leuk om daar bij te gebruiken. Je kunt de gedetailleerde stans los gebruiken maar je kunt ook twee stansen gebruiken om extra detail aan te brengen in de bloem. Hoe? Dat zie je in het filmpje wat ik heb gemaakt. Klik <hier> als je het filmpje wilt bekijken. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

Ik wens je een heel gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


2 opmerkingen:

Evy G zei

Die kleuren zijn inderdaad prachtig samen! En zo'n doorkijkje vind ik ook erg leuk. Je hebt er een pareltje van gemaakt!

Marlieke zei

Schitterende kaart!! Heb ook je filmpje bekeken; duidelijk! Prettig om naar te kijken en te luisteren en eigenlijk heb ik nu ook zin om te gaan knutselen. Fijn weekend verder nog!