Pages

zondag 5 februari 2017

Stampin' Up! ~ Rose Wonder


Goedemorgen! Ik heb een heerlijke zondag in het vooruitzicht. Een beetje huishouden en een beetje knutselen. Vandaag ligt de focus op het maken van kaartjes voor mensen die een opkikkertje kunnen gebruiken. Er zitten een aantal mensen in de lappenmand en anderen hebben maken een moeilijke periode door. Het zijn nou niet bepaald de kaartjes die ik graag maak maar die iemand wel heel goed kunnen doen. Heb jij onlangs nog een kaartje gemaakt voor iemand die het moeilijk heeft?


Voor mijn kaart heb ik als basis Shimmery White cardstock gebruikt. Dit is prachtig stevig cardstock met een glansje. Hier heb ik de tekst op gestempeld met Early Espresso inkt. Hoewel ik niet veel doe met het geloof vind ik dit soort teksten wel heel opbeurend. En ook als je niet gelovig bent dan kun je er wel kracht uit halen. 


Voor het kluster heb ik bloemen uitgestanst uit de bundel. De blaadjes komen uit de stansenset van de Stylish Stems stansen. Ooooh dat zijn wel hele mooie blaadjes die overal bij kunnen. Voor de label heb ik eerst de tekst gestempeld en daarna de omlijning. En daarna heb ik de vorm uitgestanst. Achter de label heb ik wat goed draad gedraaid voor wat extra 'dash'. Het kaartje heb ik afgemaakt met Enamel Shapes. 

Ik wens je een hele gezellige zondag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code H2KQQTB4 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!


Geen opmerkingen: