Pages

dinsdag 28 februari 2017

Stampin' Up! ~ Make a Medallion


Heej hallo! Goedemorgen! Wat een verschrikkelijk weertje is het deze ochtend. Echt jammer dat het zo regent vandaag. Maar goed, zoals mijn vriendin Karin dan zou zeggen 'Oud Hollands knutselweer'. En dat brengt me direct naar de kaart van vandaag.


Zoals ik gisteren al zei ga ik deze week met dezelfde kleurencombinatie werken. En voor de kaart van vandaag heb ik een set gekozen die misschien niet is opgevallen in de voorjaar/zomer catalogus. Want deze set was vorig seizoen verkrijgbaar en is mee gegaan op de Carryover List. Dat wil zeggen dat we er nog een seizoen van kunnen genieten. En dat is gunstig want Paisleys & Posies is een prachtige set die op vele manieren gebruikt kan worden. Wil je meer zien van deze set? Type dan de naam van de set in het zoekschermpje rechts boven in de zijbalk. Een van de voorbeelden zie je <hier>. Een overzicht van producten uit de herfst/winter catalogus vindt je <hier>.


Voor deze kaart heb ik de stempels uit de Paisleys & Posies set gecombineerd met de set Make a Medallion, die je nu gratis kunt kiezen tijdens Sale-a-Bration bij besteding van €60. Deze photopolymeer set is echt super leuk. Je bouwt de medallion op uit twee lagen. Hierdoor kan je dus ook bijvoorbeeld twee kleuren gebruiken. Desgewenst kun je een tekst toevoegen. Er zitten 3 tekstjes in de set. De medallion kan uitgestanst worden met de cirkel stansen maar ik heb ervoor gekozen om hem uit te knippen en op een cirkel te plakken.

Dit was het kaartje van vandaag. Mocht je vragen hebben over de kaart, de Carryover List of wil je een bestelling plaatsen? Neem dan contact met me op. Ik help je graag!

Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


=======================================

 De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code H2KQQTB4 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 

2 opmerkingen:

Bianca zei

Leuk, Carmen! Wat een goed idee om deze sets te combineren.

Maartje zei

Erg mooi! Gave kleurencombinatie en ook super om die twee sets te combineren! Knutselen dan maar hè vandaag... hier is het gelukkig weer droog. Wie weet komt de zon ook jouw kant op!