Pages

maandag 16 januari 2017

Stampin' Up! ~ Beautiful You Party

Goedemorgen! Het weekend is weer voorbij. Heb jij een fijn weekend gehad? Leuke dingen gedaan? Ik heb een gezellig weekend gehad en ben weer helemaal opgeladen voor een nieuwe week. Het wordt een drukke week want aanstaande woensdag heb ik een workshop bij mij thuis en zaterdag hebben we een creatieve teamdag. Afgelopen zaterdag had ik een party bij een hostess thuis en dat was heel erg gezellig. De kaartjes die ik had voorbereid ga ik vandaag laten zien.


Als ik wordt uitgenodigd voor een party dan overleg ik altijd met de hostess over de materialen die zij zou willen gebruiken. Soms wilt men een techniek en soms een bepaalde kleurencombinatie. Dit keer werd het de stempelset Beautiful You uit de voorjaar/zomer catalogus en zij wilde graag een Clean & Simple stijl. De stempelset leent zich hier prima voor dus besloot ik om een clean variant te maken en een Step-it-Up variant (zelfde basis maar met iets meer versiering). Voor alle kaartjes heb ik Notecards & Envelopes gebruikt.


Voor deze kaart heb ik in de simpele variant de dame 'aangekleed' met DSP en de tekst ge-highlight met stempels uit de set en Pool Party Inkt. In de tweede variant heb ik de set Weather Togheter. Wat een leuke combi. Weather Toghether bestaat uit diverse teksten die betrekking hebben op regenachtige dagen en zelf de regendruppeltjes. Het jurkje is ingekleurd met onze Watercolor Pencils.


Daarna heb ik de dame gebruikt in combinatie met een leuke tekst uit de set. De rok is 'ingekleurd' met een stempel uit de set. In variant 2 heb ik DSP en cardstock toegevoeg en wat embellies.


En als laatste heb de elegante dame gebruikt. Eerst in een simpele variant waarbij haar jurkje is ingekleurd met de stempel uit de set en Pool Party inkt en in de tweede variant heb ik haar weer aangekleed met DSP. Voor de achtergrond heb ik de Sale-a-Bration set Delicate Details gebruikt.

Door een variatie aan kaartjes aan te bieden kon iedereen kiezen wat ze wilde doen met de materialen die ik had meegenomen. Sommige dames hadden wel 5 kaartjes af aan het einde van de middag. En ik ik heb genoten van het resultaat.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!


Geen opmerkingen: