Pages

vrijdag 11 november 2016

Vintage Vrijdag #69: Stampin' Up! ~ Mediterranean Moments


Een hele goede morgen! Eindelijk vrijdag, mijn vrije dag! Ik zou natuurlijk verder vertellen over mijn belevenissen in Amsterdam en dat ga ik vandaag ook wel doen maar wel met een zijweggetje. Maar eerst de kaart van vandaag. Voor deze kaart heb ik mijn favoriete bruintinten gebruikt en een combinatie van verschillende sets die ik graag gebruik voor de vintage look. Hmmm...ik hoor je denken! De afbeelding is inderdaad eentje die je nog niet hebt gezien! Hij is helemaal nieuw en vanaf 4 januari verkrijgbaar wanneer de voorjaar/zomer catalogus uitkomt. 


Deze zet is gemaakt samen met Susan Nygaard, een Amerikaanse top demonstratrice die haar million dollar mijlpaal heeft gehaald. De set heeft echt een leuke 'oude' look en bracht mijn herinneringen direct terug naar de Mediterranean Cruise waar ik afgelopen mei deel van mocht uitmaken. Met de boot hebben we aangelegd voor de kust van Cannes waarna Mike en ik vervolgens een excursie hebben gemaakt naar het dorpje Antibes. Behalve het weer hebben we daar zo genoten van het karakter van dit dorpje. Uiteraard hebben we daar op een heel klein terrasje koffie gedronken. Je snapt dat ik bijzonder blij was deze set alvast te mogen bestellen. Ik moest hem gewoon hebben!


Volgend jaar mag ik deel uitmaken van de reis naar Thailand. Ik kan niet wachten om dit keer herinneringen te gaan maken met mijn dan 22-jarige dochter! En voor deze mijlpaal mochten we ook dit keer op het podium staan op OnStage.


Maar liefst 6 Nederlandse demonstratrices mochten het podium op. Helemaal geweldig! En omdat mijn upline Michelle aanwezig was mocht zij ook het podium op. Hoe bijzonder is dat!

Nou dit was het weer voor vandaag! Ik kom van het weekend nog terug met mijn laatste verslagje van OnStage in Amsterdam en ik hoop dat je dan ook weer gezellig langs komt!

1 opmerking:

Daria zei

Beautiful card! I like your card design and lovely coloring.