Pages

zondag 20 november 2016

Stampin' Up! Online Extravaganza


Heej hallo! Een berichtje van mij op deze ongelooflijke druilerige dag. Wat een wind en wat een nattigheid! Ik ben blij dat ik nu niet naar buiten hoef. Bah!

Ik heb vanochtend even zitten spelen met stempels en inkt. In mijn achterhoofd speelt al de hele week de nieuwe actie van Stampin' Up! Tijdens de Online Extravaganza zijn er toch een partij mooie spulletjes in de aanbieding! Kortingen lopen zelfs op tot 40%. Als dat geen feestje is!

Neem nou de stansen die passen bij de kerstsokjes (die nu al verkrijgbaar zijn voor -25%)! Die zijn te bestellen met een korting van 30%. Als je mijn nieuwsbrief hebt ontvangen dan kon je al zien welke spulletjes nog meer in prijs verlaagd zijn. En de gehele actie staat <hier>.


Deze actie is geldig van 21 t/m 28 november. Met als hoogtepunt op maandag en vrijdag een 24-uurs sale. Ik doe morgen (maandag) een verzamelbestelling. Wil je meedoen? Ik ik verzorg graag je bestelling! Kun je zorgen dat ik je bestelling dan uiterlijk vandaag 18.00 uur in mijn mailbox heb? Ik ga dan heel erg mijn best voor je doen.

Bestel je liever online? Gebruik dat voor je bestelling lager dan €200 de hostesscode S9FYDPXA. Iedereen die de hostesscode gebruikt krijgt een extraatje. Een ander voordeel van je online bestelling is dat je zeker weet dat je de spulletjes die je afrekent ook ontvangt.

Ik wens je een fijne zondag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: