Pages

woensdag 16 november 2016

Stampin' Up! ~ Cookie Cutter Christmas


Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer met een vast groepje geknutseld. Ik had 3 kaartjes voorbereid. Een van de dames had me ingefluisterd dat ze zo graag eens met de Cookie Cutter Christmas stempels wilde werken. Altijd makkelijk zo'n verzoekje want dan kun je gericht voorbeelden voorbereiden. Ik had twee kaartjes voorbereid met deze set en voor de andere set heb ik de Star of Light bundel gebruikt. En zoals het altijd gaat...We hebben natuurlijk weer meer gekletst hahaha!

Voor de kaartjes had ik een winter thema in gedachten. Ik ben geen winter mens maar vind blauwtinten toch wel heerlijk om mee te werken. Omdat ik de set heel erg vaak heb gezien in andere kleuren wilde ik toch iets anders. En de dames vonden het leuk! Alle drie hebben de onderstaande kaart gemaakt en daarna nog eentje naar keuze (zie foto).


Als achtergrond papier heb ik de Fancy Frost DSP gebruikt. Dat lag nog op mijn bureau maar ik vond het ook leuk om te laten zien hoe je gemakkelijk kleur kan aanbrengen met de spons techniek. En natuurlijk is het leuk om stempelsets met elkaar te combineren! 


Voor deze kaart heb ik de achtergrond sterretjes gebruikt en stansjes uit de bundel. En net als bij de Rudolph kaart heb ik hier de Stitched Shapes Framelits gebruikt. Wist je dat deze zo populair zijn dat we bijna door heel de voorraad heen zijn? Als je ze wilt hebben mail me dan even want nadat de voorraad op is krijgen we ze pas over een paar maandjes weer binnen.


En als laatste het kaartje met de prachtige ster uit de set Star of Light op een achtergrond van gekleurd Fancy Frost DSP.

Het was een heerlijke ochtend en ik heb weer onwijs genoten van de creativiteit van de dames. Gelukkig komen ze volgende maand weer.

Ik wens je een hele fijne woensdagmiddag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!




Geen opmerkingen: