Pages

zondag 13 november 2016

Mijn werk als demonstratrice #7: Stampin' Up! OnStage vervolg

Goedemorgen allemaal! Vandaag het vervolg van OnStage 2016 in Amsterdam. In de eerdere berichten heb je het weerzien van mij en mijn collega's kunnen zien en hoe zo'n dag er een beetje uitziet. Vandaag vertel ik over de hoogtepunten want die waren er natuurlijk ook!

Allereerst de onthulling van de nieuwe voorjaar/zomer catalogus en Sale-a-Bration folder die ingaan per 4 januari 2017. Je snapt het... dat was een hoogtepunt! Hoewel ik nog niet ben begonnen aan mijn eigen kerstkaarten was het super om te zien wat er gaat komen in het nieuwe seizoen. De presentaties met nieuwe producten waren super! Ik vind het altijd fantastisch om de mogelijkheden van materialen te zien. Dat helpt mij bij het kiezen van de nieuwe producten en het bedenken van projecten van workshops.


Ik ga dan ook in de komende periode voorzichtig aan de slag en zal zeker mijn experimenten delen. Niet om jullie de ogen uit te steken maar om jullie te laten zien hoe de nieuwe producten een aanvulling kunnen zijn op de spulletjes die je al in huis hebt. Daarnaast moet ik hard aan de bak voor de workshops. Fijn dat demonstratrices een een voorsprongetje krijgen met de materialen om zich te kunnen voorbereiden op het nieuwe seizoen!


Zodra je je aanmeld op de locatie van het evenement ontvang je een badge met lintjes die je aan je badge kunt hangen. Deze symboliseren de mijlpalen die je het afgelopen jaar hebt gehaald. Het is geweldig hoe het bedrijf mensen eert die het hele jaar hard gewerkt hebben. Naast de linten wordt ook de top 5 van de categorieën Persoonlijke Verkoop (sales), Werving (Recruiting) en Leiderschap (Leadership) bekend gemaakt en daaruit wordt de Overall Top 10 van Nederlandse demonstratrices bekend gemaakt. En omdat we een wereldwijd bedrijf zijn wordt vervolgens ook de Global Top 100 bekend gemaakt. Als extraatje krijg je vervolgens een zilveren bedel met je initialen en de positie die je hebt bereikt. En hiervan had ik er twee!

Als eerste stond ik op de eerste plaats in de categorie Leiderschap. Dit betekend dat mijn team de meeste promoties had naar een stapje hoger. Concreet betekend het namelijk dat bijna iedereen een stapje hoger is gekomen. Niet dat ik mezelf nu op de borst sla voor hetgeen zij hebben bereikt maar het is zo waanzinnig om te zien dat mensen, soms met heel veel inspanning, het beste uit zich zelf halen. Daar kan geen lintje of bedel tegenop! Mijn team bestaat uit toppers en ik ben trots op ze en gigantisch dankbaar dat zij deel uitmaken van mijn team want een voor een inspireren ze mij om het beste uit mezelf te halen!


En toen volgde de aankondiging van de top 10 van Nederland. Altijd spannend maar ik had niet de verwachting hier bij te horen. Ik had namelijk geen top 5 notering in de categorie Persoonlijke Verkoop en Werving. Je zou denken dat dat wel belangrijk is om in de top 10 te komen toch? Bij het horen van de nummer 10 schoot ik van mijn stoel! Mijn directe teamgenootje Janneke de Jong stond op 10!!! Wat super!!! Wat had zij dit verdiend! Zij is ondanks een hele moeilijke tijd actief gebleven met knutselen en het aannemen van bestellingen. En zij is al die tijd betrokken gebleven bij haar team. Onze Mediteraanse Cruise was heel erg bijzonder maar dit had ik haar heel erg gegund! Druk bezig met het maken van foto's hoorde ik ineens mijn naam. Ik stond op nummer 4! Ik hoorde later van Holly (laatste rechts) dat ik verbaasd had gekeken. Ja duhuh! 

Ik kon geen duidelijke foto vinden: nr.1 Miranda Mols (tevens nr 41 van de wereld), 2 Caroline van Straaten, 3 Margriet Tournier, 4 Ik zelf, 5 Helene den Breejen, 6 Kety Braken, 7 Annette Elias, 8 Monique Thiessens, 9 Mathilde Kortekaas (niet op foto) en 10 mijn toppertje Janneke de Jong.
Maar ik ben ontzettend blij dit moment te hebben mogen meemaken! Ons werk is absoluut geen wedstrijdje maar het is wel leuk om met 10 geweldige collega's op het podium mag staan. Dit was niet mogelijk geweest zonder mijn lieve, betrokken teamgenootjes, de onvoorwaardelijkse support van mijn gezin, mijn vriendinnen (Hi girls!!!), mijn goede SU collega's waar ik vaak mee kan sparren en last but not least de nr. 3 van de wereld Michelle Last, mijn teamleider! 


En uiteraard wil ik mijn trouwe klanten heel hartelijk bedanken voor hun klandizie en vertrouwen. Want Persoonlijke Verkoop is toch een belangrijk gegeven om überhaupt daar op het podium te kunnen staan! HARTELIJK BEDANKT!

Ik wens je een hele fijne zondag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

1 opmerking:

Nisha zei

Super Carmen, je hebt het verdient! Van harte gefeliciteerd! :)