Pages

vrijdag 23 september 2016

Vintage Vrijdag #67: Stampin' Up! ~ Christmas Pines


Hee hallo! Fijne vrijdag gehad? Er is nog genoeg vrijdag over natuurlijk. Ik heb echt zo'n dag! Ken je dat? Er komt van alles uit je handen behalve een kaart? Zo'n dag heb ik! Ik wist het al toen ik wakker werd hoor dus had speciaal een van mijn favoriete sets klaar gelegd. Maar het idee wat ik had werd het niet. Nou ja, na mijn ochtendje werken heb ik nog wat gespeeld en uiteindelijk kwam deze kaart er uit...


Niet helemaal een vintage look maar wel met mijn favoriete bruin tinten. Ik wilde even wat variĆ«ren om niet elke keer hetzelfde te gebruiken. Aan het einde dacht ik nog 'Why change a winning formula?'. Nou gewoon, je moet ook wel eens uit je comfortzone.

Ik heb de achtergrond gemaakt door de dennentakjes met Garden Green en wild Wasabi af te drukken in de hoeken. Daarna heb ik de sterretjes afgedrukt in Crumb Cake. Rechts onder heb ik nog wat takjes geplakt die ik heb uitgestanst. Alle verdere onderdelen komen uit de bundel. Voor detail heb ik goud gebruikt. Ik val vast in de herhaling als ik zeg dat ik dit echt super leuke stempeltjes en stansen vind.

Ik wens je een heel gezellig weekend. Er wordt hier druk gestempeld om de laatste hand te leggen aan mijn projecten voor World Cardmaking day. Wil je je nog opgeven voor deze workshopdag op 2 oktober? Dit kan t/m aanstaande zondag!


2 opmerkingen:

S. zei

Nou ondanks dat je niet je dag had heb je een prachtige kaart gemaakt!!

Jacqueline DH zei

Prachtige kaart!