Pages

donderdag 11 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Wintercatalogus #4: Stampin' Up! ~ Merriest Wishes


Een hele goede morgen! Vandaag een kaartje met dezelfde papierlijn maar met een heel ander uiterlijk. Ja ja, nog steeds kerstballen maar kijk eens goed... Inderdaad! De groene 'kerstbal' is een label uit de nieuwe set Merriest Wishes op pagina 21 van de Herfst/Winter Catalogus.


Dit keer heb ik de kleine, ronde kerstbal uit de Delicate Ornaments uitgesneden en opgeplakt op Very Vanilla Cardstock. Die gedetailleerde stansjes kun je het beste plakken met de Fine Tip Glue Pen. Strikje er op en klaar. Omdat er geen 'dichte' stans in de set zit ging ik toch opzoek naar een dergelijke vorm en zo kwam ik terecht bij de Merriest Wishes. Oorspronkelijk is dit een setje om labels te maken maar met een beetje fantasie... De stippel achtergrond is helemaal geweldig en ook de teksten zijn heel leuk. De bijpassende stansen zijn al minstens zo interessant. Ook bij deze set is mijn missie weer geslaagd, ik heb een aanvulling gevonden voor spulletjes die ik al had. Uiteraard zijn de labels prima los te gebruiken en wordt je cadeautje er echt een feest mee.

Morgen is het vrijdag. Kom je kijken of het me is gelukt om een kaartje te maken met een Vintage look terwijl ik deze zelfde materialen heb gemaakt? Fijne dag!