Pages

dinsdag 9 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #2: Stampin' Up! ~ Christmas Pines




Was de kaart van gisteren misschien erg basic, vandaag heb ik een van de kerstballen aan takjes gehangen. Ik ben helemaal verliefd op de set Christmas Pines (blz 19, seizoenscatalogus). Dit is opzekers een aanvulling op de vele kerstspulletjes die ik al heb. Dit wordt mijn nieuwe 'stopwoordje' dit seizoen! Dennetakjes passen namelijk overal in, op of onder.



Voor deze kaart heb ik eerst wat takjes gestempeld. Om meer contrast te creƫren heb ik voor het stempelwerk een lichtere tint inkt gekozen. En daarna heb ik twee verschillende soorten takjes in drie verschillende maten gestanst. Het stansen gaat hier het beste met de Precision Plate.


En hoe leuk is deze tekst! Het is een leuk lettertype en ik heb hem afgedrukt met Memento. Verder wat versiering met pareltjes. Ik vind hem leuk! En nu lijkt het net of mijn bal in een echte kerstboom hangt. Ik zeg missie geslaagd! Deze set is een echte aanvulling!

Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij de volgende kerstkaart!

Geen opmerkingen: