Pages

vrijdag 19 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus 2016 #12: Vintage Vrijdag #63


Hee hallo! Leuk dat je komt kijken! Nee, het geen kerstkaart geworden maar ik heb wel de set Ghoulish Grunge uit de nieuwe brochure gebruikt om de achtergrond te maken. Wow dat is is alweer zo'n must-have set! En de kleurtjes zijn ook niet verandert al herken je ze niet direct terug in de afbeelding.

Een hele goede collega is onlangs verhuisd. Ik weet dat zij wel houdt van dit soort kaartjes omdat ik al zoiets bij haar op het blog had gezien. Dus was niet moeilijk om te kiezen welke set ik zou gebruiken.

Ik heb eerst de deur gestempeld en daarna gemaskeerd. Toen heb ik de bakstenen gestempeld. Hier heb ik mijn Stamp-a-Majig voor gebruikt om de stenen enigszins te laten aansluiten. De tekst 'Happiness' komt net als de deur en sleutels uit de set In This World. Het zijn 4 sleutels omdat 4 mensen een sleutel van de voordeur hebben gekregen (denk ik). 

Voor de overige tekst heb ik de Labeler Alphabet lettertjes gebruikt. Oh, die blijven ook leuk he!


De vlinder (ook uit In This World) heb ik in Soft Suede afgedrukt op Shimmery White Cardstock. Daarna heb ik wat kleur toegevoegd met een Stampin' Write Markers en een Blender Pen. Doordat de kleuren blenden met het Soft Suede krijg je een 'oude' look. De deur heb ik iets gekleurd met een Sponge Dauber.

Dit was het kaartje voor vandaag. Ik hoop je morgen weer te zien voor een nieuwe kaart met spulletjes uit de nieuwe Herfst/Winter Catalogus. Fijne dag!

Geen opmerkingen: