Pages

woensdag 17 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #10: Stampin' Up! ~ Starlight Thinlits Dies

(klik op de foto voor de video-instructie)

Goedemorgen! Leuk dat je komt kijken op dag 10 van het aftellen naar de nieuwe Herfst/Winter Catalogus van Stampin' Up! Vandaag met een nieuwe kaart maar met dezelfde spulletjes van gisteren in andere kleuren.


De kaart van vandaag heeft een andere maat dan dat ik normaak gesproken maak namelijk 10,5 x 21 cm. Ik maak niet vaak van deze grote kaarten maar op de een of andere manier krijg ik die drang altijd met de feestdagen. Terwijl het best een leuk maatje is zo.


Als je nou wilt zien hoe ik deze kaart heb gemaakt hou dan mijn YouTube kanaal in de gaten. Als je abonnee bent krijg je automatisch een berichtje dat mijn filmpje er op staat geloof ik. Ik heb, na een investering van accessoires voor mijn telefoon, ontzettend veel plezier in gekregen omdat dingen nu wat minder moeizaam gaan. Alleen het uploaden duurt wat langer en dat gooit mijn planning een beetje in de war. Enfin... Het filmpje kun je later bekijken als je tijd en zin hebt.

Leuk dat je er was en ik hoop je morgen weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: