Pages

maandag 8 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus 2016 #1: Stampin' Up! Embellished Ornaments


Het aftellen is begonnen… Volgens mij gaat over 25 dagen de Herfst/Winter catalogus live! De lancering van een nieuwe brochure is altijd spannend. Wat voor moois staat er in etc. Jij hebt misschien de catalogus kunnen bekijken maar bent heel benieuwd naar voorbeelden van bepaalde producten of je hebt nog niks gezien maar bent wel benieuwd? De komende weken ga ik voorbeelden laten zien met seizoensproducten. Ik ga hiervoor spulletjes uit zowel de jaarlijkse catalogus als nieuwe Herfst/Winter catalogus gebruiken. Als demonstratrice mag ik een maand voorafgaand aan de lancering spulletjes bestellen en herfst/winter seizoen probeer ik dat zo bewust mogelijk te doen. Wat heb ik al aangeschaft uit de jaarlijkse catalogus en wat wil ik met elkaar combineren? 

En dat betekend niet dat er altijd een kerstkaart uit rolt want in het heeft/winter seizoen stuur je ook wel eens een verjaardagskaart of bedankje, niet waar?


Nou...Eerlijk gezegd moest ik er wel een beetje inkomen hoor! Maar ik begin veilig met een set die ik vaak en graag heb gebruikt de afgelopen jaren. De leukste en meest veelzijdige kerstballenset ever! Het papier DSP bestaat uit mooie  prints in klassieke rood-groen kleuren...Ik hou er van! Met deze combi ga ik de komende tijd nog veel doen kan ik je verklappen!


Ik heb de rode kerstbal ge-embost zoals ik dat onlangs ook had gedaan met een andere gedetailleerde stans (klik <hier> voor het filmpje). Deze toepassing van de stansen maakt dat ik deze bundel op verschillende manieren kan gebruiken (stempelen, stansen, uitsnijden en embossen) en daar wordt ik altijd blij van! Ben jij al begonnen met je kerstkaarten? Ik ben nog nooit zo vroeg geweest!

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer terug te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: