Pages

maandag 13 juni 2016

Stampin' Up! ~ Touches of Texture


Goede maandag! Ik wens je een prettige week toe. Ik ben weer even terug met een kort berichtje. Na de kaartjes van vorige week heb ik nog een kaartje gemaakt met de set Touches of Texture. De kleurencombinatie hou ik er nog even in.


Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de stempel met de ABC achtergrond. Grappig stempeltje! En de bloem heb ik dit keer gevuld met de kleine pikkeltjes. Wat spetters er doorheen en blauwe bloemetjes voor het detail en klaar is Kees. Het grappige van deze set is dat het echt niet netjes hoeft.


De benodigdheden zijn weer hetzelfde als die van de vorige kaartjes. Wil je spulletjes bestellen? Zondag 19 juni plaats ik een verzamelbestelling. Als je meedoet met mijn verzamelbestelling dan betaal je geen verzendkosten.

Hele gezellige dag en tot snel bij een volgend blogberichtje!




Geen opmerkingen: