Pages

maandag 22 februari 2016

Global Design Project #024



Heej hallo! Goede maandag! Het was een fijn weekend en nu ga ik genieten van een weekje vakantie. Heerlijk rommelen, knutselen en bijtanken. Ik had vandaag net wat spulletjes bij elkaar gepakt toen de nieuwsbrief van Global Design Project binnen kwam. Wat leuk dat de uitdaging deze week van mijn upline Michelle is. Druk op het plaatje of klik <hier> als je ook mee wilt doen of de leuke voorbeelden wilt bekijken! Dit is uiteindelijk mijn kaartje geworden. 


Omdat ik wilde spelen met de kit heb ik die even opzij geschoven maar heb hem wel gebruikt als inspiratie. Bovendien komt het motiefje van de stencil in de buurt van het DSP uit Michelle kaar kaart. De layout heb ik gespiegeld. Aan de bovenkant en onderkant heb ik Washi Tape. Dat glitter tape is zoooo yummie! Nu gratis te kiezen bij besteding van elke €60. Is dat niet geweldig?

Ik wens jullie een fijne week en hoop jullie gauw weer te zien bij een volgend blogberichtje!

3 opmerkingen:

Unknown zei

So pretty. I love the way you've combined the smaller and larger butterflies. The rhinestones are wonderful touch. Thanks for playing with Global Design Project.

Teneale Williams zei

Such a pretty card Carmen, the colours are just wonderful together.

Thank you for playing at Global Design Project.

Brian King zei

Such a sweet card - I love the soft butterfly against the neutral backdrop. Great color choices on a wonderful card! Thanks you so much for playing along with this week's CASE the Designer Challenge at Global Design Project - I'm glad you did.