Pages

zondag 24 januari 2016

Mijn werk als Stampin' Up! Demonstratrice #1

Regelmatig krijg ik vragen over mijn werk als Stampin' Up! demonstratrice. Zowel collega demonstratrices, nieuwe teamleden als klanten vragen wat ik allemaal doe. Voor hen die het leuk vinden om eens iets te lezen over mijn werk en hobby zal ik regelmatig posten over mijn werkzaamheden, mijlpalen en leuke gebeurtenissen. Ik heb naast mijn werkzaamheden als Stampin' Up! Demonstratrice een 20-urige werkweek buiten de deur, een huishouden bestaande uit mijn man en 2 kids (dametje van 20 en een uniek jongetje van 9). Mijn enige hobby is knutselen en mijn passie voor Stampin' Up! producten deel ik graag met anderen. Ik ben teamleider van een klein team demonstratrices wat hopelijk in de toekomst nog zal groeien...
De nieuwe catalogus is goed ontvangen. Iedereen is enthousiast over de producten uit de nieuwe catalogus en Sale-a-Bration folder. Dat is geweldig! Wat een leuke dingen staan in beide brochures!

De actie rond de aanschaf van een starterskit verloopt super. Wat een geweldige aanbieding! Je starterskit zelf samenstellen voor €220 terwijl je er €129 voor betaald is een super deal! Wow, wat hebben al veel dames de starterskit besteld. Ik mocht zelf drie nieuwe dames verwelkomen en een aantal anderen hebben het informatiepakket aangevraagd. Bij mijn teamgenootjes zijn er ook nieuwe teams ontstaan of is er team-uitbreiding geweest. Voor de nieuwe dames heb ik een kaartje gemaakt. Hoewel zij registreerden bij een van mijn andere teammaatjes wilde ik ze toch persoonlijk welkom heten.

En in mijn team was er groot feest. Janneke is gepromoveerd en draagt nu de titel Gold nadat Xandra gepromoveerd was naar Silver Elite. Wat een mijlpaal voor beiden! Voor hen heb ik een kaart gemaakt in stijl.

Ook ik had wat te vieren! Nadat Ilona is gepromoveerd naar Silver Elite ben ik gepromoveerd naar Gold Elite! De kaart van Ilona is in de maak en ook haar teamgenoot krijgt van mij een kaartje. Ingewikkeld he? Teams, teamgenootjes en titels? Ik vertel hier binnenkort meer over!

Vorig weekend ben ik uitgenodigd door mijn collega Miranda om een workshop te doen en haar teamgenoten te vertellen over mijn Stampin' Up! activiteiten en de organisatie daarvan. Hoewel zij teamleider is van een heel ander team is het super leuk om iets voor elkaar te kunnen betekenen. Dat was best eng maar super leuk om te doen.
 

Vorige week had ik ook een workshop bij mij thuis. Eens in de maand ontvang ik een vast groepje van 4 dames die gezellig een ochtendje komen knutselen. We maken dan een aantal kaartjes of nemen een techniek onder de loep. Heel erg leuk en van de creativiteit van anderen leer ik ook weer.
De bovenste twee kaartjes had ik voorbereid en op de onderste foto kun je zien wat de dames ervan gemaakt hadden. 


Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen over mijn activiteiten van de afgelopen periode. De komende week heb ik weer een aantal activiteiten. Ik heb genoeg te knutselen voor de workshop die ik organiseer in Delft. En ook zal ik me voorbereiden op een gezellige workshop bij een hostess thuis. Ik wens je een hele fijne week!




2 opmerkingen:

Sarah zei

Ziet er leuk uit !

thea k zei

Super leuk allemaal
En gezellig geschreven
Gefeliciteerd met jou bevordering
Goud elite super jeis
Ik hoop ook snel in de nieuwe gids
Te kunnen neuzen
Heb jij er 1 voor mij ?