Pages

dinsdag 5 januari 2016

Catalogus Countdown #1...LIVE!


Whooohoooo! Vandaag is het 5 januari. Onze catalogus is live en vanaf vandaag kun de digitale versie van nieuwe catalogus bekijken en kun je bestellingen plaatsen uit de voorjaar/zomer catalogus. De catalogus loopt vanaf vandaag t/m 31 mei!


Voor mijn laatste kaart in deze 10-daagse Countdown heb ik gewerkt met de Bloomin' Heart Thinlits Dies in combinatie met de stempelset Bloomin' Love. Deze zijn onderdeel van de suite Love Blooms. Een suite is een term voor een serie met op elkaar afgestemde producten. Ook over deze suite ben ik hartstikke enthousiast.


De afgelopen 10 dagen heb ik met heel veel plezier geknutseld met de nieuwe spulletjes. Ik heb in alle rust de mogelijkheden van de nieuwe producten bekeken en heb nagedacht over projecten en activiteiten. Zo'n preorder periode voor demonstratrices is best handig! Over niet al te lange tijd zal mijn activiteiten kalender weer gevuld zijn met workshops en (digitale) activiteiten. Er zijn meerdere data beschikbaar voor workshops bij jou thuis! Neem contact op als je iets met mij wilt afspreken!

De voorjaar/zomer catalogus bestaat uit geweldige nieuwe producten! Maar liefst 7 nieuwe suits met producten in leuke kleurencombinaties. Heb je de catalogus nog niet gezien? Hij is inmiddels digitaal in te zien, klik hiervoor op het onderstaande fotootje of die in de zijbalk.


Naast het uitkomen van de voorjaar/zomer catalogus start vandaag ook de mooiste Stampin' Up! periode van het jaar! Sale-a-Bration is een jaarlijks terugkerend evenement dat ruim 3 maanden duurt. 3 maanden feest dus! Boek nu je party en verdien extra Stampin' Rewards, bij elke €60 aan Stampin' Up! producten kun je een gratis product uit de speciale catalogus kiezen en als je Demonstratrice wilt worden dan is er een mooie instap-actie waarbij je voor €220 je eigen starterskit kunt samenstellen terwijl je hiervoor slechts €129 betaald! Bekijk de online versie van de speciale Sale-a-Bration folder door op het fotootje te klikken in de zijbalk om alle informatie nog eens rustig door te lezen.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je de komende tijd terug te zien op mijn blog! Oh, en vergeet je niet op te geven voor mijn nieuwsbrief want je wilt niks missen toch?

HAPPY SALE-A-BRATION!!!

Geen opmerkingen: