Pages

vrijdag 30 oktober 2015

Stampin' Up! ~ Six Sayings

Morgen is het Halloween! Een feest wat steeds meer gevierd wordt in Nederland. Hartstikke leuk om te zien hoe onze producten gebruikt worden voor traktaties en kaartjes. Ook ik heb een wat Halloween dingetjes gemaakt maar ik heb wel gekeken naar sets die ik hierna ook nog kan gebruiken.

Neem nou de set Six Sayings. Deze hostess set bevat 6 super gave teksten waaronder deze grappige Halloween tekst. In combinatie met de A Little Something set maak je er een spooky geheel van. De binnenkant heb ik ook versierd. 


Klik op supply list (let op het staat er heel klein) onder de pictogrammen van de gebruikte producten om te zien hoe ik dit kaartje heb gemaakt.

Vandaag sta ik weer een dagje op de KreaDoe in Utrecht. Mocht je langs komen, ik sta met mijn eigen workshoptafel op Workshop Plein C11. Het lijkt me leuk om je ontmoeten.

Ik wens je een hele gezellige dag!

Geen opmerkingen: