Pages

maandag 7 september 2015

Stampin' Up! ~ Flurry of Wishes


Goedemorgen! Lekker weekend gehad? Mijn weekend was iets drukker dan ik gehoopt had maar ik heb toch wel tijd kunnen vinden voor het maken van een kaartje. Ik heb dit weekend de nieuwe catalogus eens goed op me in laten werken. Ik heb gekeken naar kleurencombinaties en het DSP. Heb jij ook altijd zo'n moeite met het vinden van de juiste kleur?


Voor deze kaart heb ik DSP heb ik gebruik gemaakt van een velletje Season of Cheer DSP in combinatie met bijpassende kleuren cardstock Real Red en Poolparty. De achtergrond is gestempeld met de set Flurry of Wishes. Ik had al gezegd dat dit de set was die mij als eerste aansprak toch? Ik heb gebruik gemaakt van de bijpassende pons om een klein versierinkje te maken in de hoek. De tekst komt uit de hostess set Six Sayings. Wat een gave teksten zitten in deze set!

Ik wens je een fijne maandag en hoop je snel weer te zien!

1 opmerking:

Jacqueline DH zei

Mooi! Ik vind de tekststempel ook super.

Gr. Jacqueline

Ps heb me aangemeld voor de cardmakingday, leuk!