Pages

dinsdag 1 september 2015

Handmade for the Season

Hallo! En een hele goede morgen!!!

Vandaag gaat onze Autumn/Winter Catalogue live. Wat een feest! Heb je hem al in je handen gehad of heb je je al georiƫnteerd door blogs en YouTube kanalen langs te struinen. Je bent het vast met me eens: ook deze seizoenscatalogus is weer geweldig! Hoewel ik ook genoten heb van de sneek peaks bij mijn collega's heb ik nog niet heel veel aan het najaar gedacht. Tot nog toe was het nog heel regelmatig mooi weer hetgeen het toch moeilijker maakt om mij te verdiepen in een herfst/winter thema. De spulletjes die ik heb aangeschaft in de preorder periode staan netjes te wachten om gebruikt te worden.


Voor deze launch heb ik toch een poging gewaagd met een set die ik heel erg leuk vind. De set Flurry of Wishes is een winterset met leuke teksten. Er zit een bijpassende pons bij om kleine ijskristallen uit te kunnen ponsen en de grotere ijskristal is uit te ponsen met de Flower Medallion pons. En daar wordt ik dan weer helemaal enthousiast van want die pons heb ik al! Ik heb geen traditionele kleuren gekozen voor deze kaart. Deels gemak omdat deze kleuren nog op mijn bureau lagen maar deels om een andere kleurencombi uit te proberen.

De catalogus online bekijken? Klik dan <hier>. Heb je de nieuwe seizoenscatalogus nog niet van mij ontvangen? Als (vaste) klant kun je hem per mail gratis aanvragen. Plaats je de komende periode een bestelling dan voeg ik de catalogus bij je bestelling. Als je geen vaste demonstratrice hebt die je een catalogus gaat toezenden dan kun je er uiteraard eentje aanvragen. Je betaald dan €2,50 voor een bijdrage in de verzendkosten. De nieuwe catalogus is geldig t/m 4 januari en in de maand september heb ik weer leuke activiteiten gepland maar daarover later meer. 

En nu ga ik gauw rennen! Hele fijne dag en tot gauw weer! 

1 opmerking:

Jacqueline DH zei

Ik vind de achtergrond zo heel mooi, die ga ik ook eens gebruiken!

Groetjes
Jacqueline