Pages

vrijdag 13 maart 2015

Vintage Vrijdag #31

Goedemorgen allemaal! Het weekend staat weer voor de deur. Wat gaan jullie doen? Ik ga het lekker rustig aan doen en bij tanken voor volgende week want dan heb ik een druk programma. Maar eerst de kaart van vandaag. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn collega die afscheid heeft moeten nemen van een dierbare. Ik vind het altijd moeilijk om condoleance kaarten te maken. Meestal kan ik moeilijk woorden vinden om iemand te troosten. Deze set biedt uitkomst vanwege de mooie tekst die ik heb gebruikt voor de binnenkant. 


De basis van de kaart heb ik gemaaky met de achtergrondstempel Dictionairy in combinatie met de set Everything Eleanor. Daarnaast heb ik Daydream Medallions afgedrukt en uitgestanst om het kluster te maken. De kaart heb ik verder versiert met een vlinder en embellishments. 


Morgen doe ik mee met de bloghop voor Nederlandse Demonstratrices. Wij laten kaarten zien met materialen uit de SAle-a-Bration brochure en het onlangs uitgebrachte supplement met 4 nieuwe producten. Kom gezellig langs en bezoek de diverse blogs voor inspiratie en ideeën. 

Ik wens jullie een fijne vrijdag!

1 opmerking:

Elizabeth zei

Schitterende kaart!!