Pages

woensdag 11 maart 2015

Stampin' Up! ~ Weekly Deals

Het is woensdag, tijd voor de wekelijkse aanbiedingen. Want elke woensdag verschijnen er bij Stampin' Up! Weekly Deals. Dit is een selectie van verschillende artikelen die worden aangeboden tegen een leuke korting. Deze week zijn er een aantal aantrekkelijke items in de aanbieding.


De achtergrond van deze kaart is genaakt met de achtergrondstempel Wildflower Meadow. Deze stempel is leuk te combineren met de bijpassende embossingfolder. Met onze Stampin' Write Markers kun je ook delen van de stempel gebruiken zoals ik dat heb gedaan bij dit kaartje. 



Je kunt de producten uit de Weekly Desls bestellen t/m 17 maart. Wil je meedoen met de verzamelbestelling van aanstaande zondag dan kun je je bestelling doorbellen of mailen.

Dit zijn de aanbiedingen van deze week:



Ik wens jullie een gezellige avond toe en hoop jullie snel weer te zien!

1 opmerking:

Sarah zei

Via via kwam ik op je blog terecht ! Ik ben groot fan van SU en je maakt mooie dingen, dus ik ga je volgen !
liefs sarah