Pages

maandag 9 februari 2015

Clean and Simple (CAS)

Onlangs heb ik een workshop gegeven met als thema Clean and Simple. Het was voor mij de eerste keer dat ik me bezig heb gehouden met deze techniek. Ik moest wel in de theorie duiken maar wat is CAS leuk om te doen!
Voor de workshop had ik 5 voorbeelden uitgewerkt met de set Balloon Bash.


Ook heb ik een bundeling gemaakt van de meest praktische tips en trucs waardoor het toepassen van deze techniek nu veel eenvoudiger wordt. Want ik heb ervaren dat weinig op je kaart gebruiken en toch een eindresultaat creëren waardoor je kaart in balans is toch best moeilijk kan zijn. Van elke kaart heb ik ook een kleine uitwerking gemaakt.

Het workshop pakket bestaat uit de handleiding en materialen (DSP, Embellies etc) voor het maken van 5 Notecards met envelop. De stempelsets zijn apart verkrijgbaar!

Vanaf vandaag is het workshop pakket ook voor jou beschikbaar en de kosten bedragen €12,50. 
Als je een stempelset (hoeft niet perse een van de sets van de voorbeelden te zijn) of andere producten besteld bij het workshoppakket dan betaal je slechts €7,50. 
Je kunt je bestelling plaatsen door een mail te sturen naar: caringforstamps@gmail.com

Bedankt voor het langskomen en een hele fijne maandag toegewenst!
Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Evy G zei

Dat lijkt me een workshop! Helaas woon ik in België, anders ging ik vast en zeker in op je aanbod!

Jacqueline DH zei

Het was een leuke workshop Carmen, ik heb toch weer wat geleerd!

Groetjes
Jacqueline