Pages

dinsdag 25 november 2014

Beurs in Rijswijk en nu 25% korting op je starterskit!

Het was een druk weekend! Vanaf vrijdag t/m zondag stond ik op het Creaweekend in Rijswijk. Vanwege de voorbereidingen heb ik mijn vrijdag item helaas moeten laten schieten. 
Aanstaande vrijdag dan maak ik weer een vintage kaartje, kom dan weer gezellig langs.

Het was kei druk voor mij en moet eerlijk bekennen dat ik na in totaal een kleine 80 workshops te hebben gedaan aan mijn workshoptafel ik zondag toch wel heel moe was. Gelukkig had ik zaterdag mijn vriendin Diana die onverwachts kwam helpen en zondag was mijn teamgenootje Sonja er.
Wij vinden het allemaal super om te werken op het Stampin' Up! Plein, een apart gedeelte van de beurs met alleen Stampin' Up! kraampjes en workshops. 


Op de foto sta ik met Sonja, Jolanda en Miranda. De laatste twee dames zijn uit een ander team en hebben hun eigen stand. En ondanks dat wij onze eigen activiteiten promoten hebben we het heel gezellig en helpen we elkaar waar nodig.
En daar draait het om bij Stampin' Up!

Lijkt het je leuk om in April als mijn teamgenoot mee te gaan naar Rijswijk? Meldt je dan in de periode van 25 november t/m 2 december aan als demonstratrice! In deze periode krijg je 25% korting op je starterskit en betaal je geen €129 maar €96,75. Maar er is meer... Als jij je via mij aanmeldt bij Stampin' Up! dan krijgen we allebei 5% korting op onze aankopen in december!


Klik op het plaatje als je meer informatie wilt ontvangen! Ik mail je dan terug met een kopie van mijn nieuwsbrief waarin alle voordelen op een rijtje staan.
Ontvang jij mijn nieuwsbrief niet? Je kunt je nu opgeven door rechts boven je gegevens in te vullen.

Gezellige dag!

Geen opmerkingen: