Pages

maandag 6 oktober 2014

Verslag WCMD en nieuws

Goedemorgen allemaal! Een fijn weekend gehad? Ik heb een druk maar gezellig weekend achter de rug. 

Afgelopen zaterdag was het World Cardmaking Day. Om dit te vieren hadden mijn vriendinnen Diana, Janneke, Inge en ik een workshopdag georganiseerd. Het is een geweldige dag geworden! Met een grote groep dames hebben we vier verschillende workshops gedaan.


Mijn project was een gestempelde Pocket Card in Vintage stijl. Ik had de smaak flink te pakken bij het voorbereiden van de kaart. Voor de kaard had ik verschillende achtergrond stempels en stempelsets gebruikt. Helaas kreeg niet iedereen de kaart af in de beschikbare tijd maar men was wel enthousiast over het voorbeeld. 


Een impressie van de dag:




Na de opening zijn we in kleine groepjes uit elkaar gegaan voor de eerste twee workshops en na de lunch voor de laatste twee. Na afloop hebben we nog gezellig wat gedronken, was er een loterij met super leuke prijsjes en hebben sommigen nog wat kunnen stempelen of hun project kunnen afmaken. Na het opruimen zijn we moe maar voldaan naar huis gegaan met een herinnering aan een geweldige dag. Volgend jaar weer? Vast wel!


Vandaag is het de laatste dag van de actie Stamp, stock and save! Dit is dé kans om je ontbrekende inkten in te slaan voor €5,53 i.p.v. €6,50 of combi pakketten met cardstock, enveloppen en lijm aan te schaffen met een korting van 15% of een geselecteerd aantal stempels te kopen met een korting van 20%!





Ik plaats vanavond een verzamelbestelling! Je kunt tot 18.00 uur je bestelling telefonisch (0655757851 ) of via mail (caringforstamps@gmail.com) doorgeven. 

Aanstaande woensdag vier ik mijn tweede Stampin' Up! verjaardag. Kom dan gezellig langs! Ik heb een leuke verassing in petto en natuurlijk een traktatie!

Hele gezellige dag!


2 opmerkingen:

Ellen zei

Het was een super dag! Leuk deze reportage voorzien van foto's.
Groetjes, Ellen

Mariken zei

Ik heb genoten van deze ontzettende leuke en leerzame dag! Ik geloof dat jullie moe waren zeg!!
Gezellige avond, groetjes, Mariken