Pages

vrijdag 26 september 2014

Vintage Vrijdag

Ik zou elke week wel kunnen beginnen met dezelfde zin: Wat gaat een week toch snel voorbij! Het is alweer vrijdag. Tijd voor een Vintage kaartje.
Ik heb erge zin in het weekend! Ik heb het nodige klaar gelegd waarmee ik ga knutselen en ik ga voorbereidingen treffen voor volgend weekend want dan heb ik op World Cardmaking Day een super gezellige workshopdag met mijn vriendinnen. Ik ga de pakketten maken en de werkbeschrijving van mijn Vintage kaart schrijven.

Deze week heb de set Postage Due gebruikt voor mijn kaartje. Vorige week gebruikte ik alleen de postzegels maar nu heb ik de hele set gebruikt. 

Voor de achtergrond heb ik de achtergrond stempel gebruikt. Deze is niet kaartvullend dus heb ik hem een aantal keren afgedrukt met Soft Suede inkt op een kaartje van Soft Suede cardstock met een maat van 9,5 x 13,5 cm. Door gestempelde delen af te dekken met een kladje kun je heel de kaart bestempelen.
Voor het cluster heb ik gebruik gemaakt van de postezel stempels, lint, een knoopje en wat bloemetjes. De basis voor het cluster is een stans uit de Apothecary Accents Framelits. De gaatjes heb ik geprikt met behulp van de Essential Paper Piecing Pack. Beiden zijn t/m dinsdag voordelig verkrijgbaar in de Weekly Deals!
De tekst is uitgestanst in een moderne vorm en daar onder heb ik een ovaaltje geponst. Het geheel is versiert met Candy Dots en pareltjes.

Ik wens jullie een fijn weekend en hoop dat jullie weer langskomen op de volgende Vintage Vrijdag!