Pages

zondag 7 september 2014

Team bijeenkomst

Afgelopen zaterdag had ik een team bijeenkomst georganiseerd voor mijn teamgenootjes. Hoewel het altijd ingewikkeld is om alle leden bij elkaar te krijgen was de opkomst groot. Lida had haar woonkamer ter beschikking gesteld, wat had ze alles goed verzorgd voor ons! Dank je wel Lida! Je bent een top gastvrouw!


Na het gebruikelijke voorstelrondje en 'zakelijke' praatje gingen we lunchen en vervolgens gingen we aan de knutsel.

Ik had het team de opdracht gegeven een kaart te ontwerpen en de producten in een non-transparant zakje te doen. Dit was de kaart die ik heb gemaakt. Uiteraard heb ik een kaartje gemaakt met een uitdaging voor mezelf en niemand mocht aan het einde kunnen raden dat het mijn pakketje was geweest. Het was ook niet geraden:)


Daarna gingen we aan de slag. In het begin was het een beetje onwennig. Knutselen met materialen die je niet zelf uitkiest is best moeilijk. Ik had alle materialen gekregen in een leuke fleurige tas. De sets had ik nog niet of weinig gebruikt. De kleurencombi sprak me wel direct aan waardoor ik vrij snel aan de slag kon.


Ik heb genoten! Nadat we klaar waren hadden we allemaal 4 voorbeeldjes. Op de foto zie je wat er is gemaakt met mijn pakketje. Echt super leuk om te zien. Iedereen was zo enthousiast! Ik heb zelf heel veel inspiratie op kunnen doen omdat iedereen een andere stijl heeft. Je krijgt op deze manier goed inzicht wat er mogelijk is met de diverse sets. 


Het was een geweldige dag en kijk al uit naar de volgende! Wat is het toch heerlijk om met mijn teamgenoten van gedachten te wisselen en van hun ideeën te leren! En wat zijn mijn teamgenootjes leuk! Ik bof met dit geweldige team.

Kom jij op onze volgende team bijeenkomst? Je bent van harte welkom in mijn gezellige team! Klik <hier> als het wel wat lijkt om demonstratrice te worden in mijn team.

Hele gezellige zondag!




3 opmerkingen:

J en J zei

Wat jammer dat ik geen foto's zie op je blog. Het was vast gezellig. José Bruens

J en J zei

Nu pas zie ik foto's! Wat leuk allemaal zeg! José

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Dank je Carmen. Ik vond het ook erg gezellig en leuk om gastvrouw te zijn. Het idee om zo een kaart te maken ( hoe heet dat ) vond ik super. Zo leuk om te doen.
Gezellige groetjes Lida