Pages

woensdag 10 september 2014

Stampin' Up! ~ Herfst

De afgelopen dagen was het heerlijk weer en toch ben ik helemaal in het thema Herfst verzeild geraakt. Dit komt omdat ik een aantal kaartjes wilde maken voor mensen die een moeilijke tijd doormaken. Herfst is niet zo heel erg actueel als het gaat om kaartjes maken maar ik vind de blaadjes en kleuren wel heel goed om te gebruiken wanneer ik iemand een hart onder de riem wil steken.


Voor deze kaart heb ik de Hardwood achtergrond stempel gebruikt op Crumb Cake cardstock. Door de stempel af te drukken met dezelfde kleur inkt ontstaat een subtiele achtergrond. Het geheel is bevestigd om een basiskaart van 10,5 x 14 cm van Soft Suede cardstock.
Voor de blaadjes heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe In Color kleuren: Mossy Meadow, Tangelo Twist en Hello Honey die ik heb uitgestanst met de Autumn Accent Bigz Die. Dit is een zogenaamde Steal Die waarmee je ook diverse andere materialen kunt stansen zoals vilt en metaalfolie. Wist je dat je voor het kreuken van je cardstock gebruik kunt maken van je Stampin' Mist (stempel cleaner)? Het ruikt heerlijk en maakt het cardstock super zacht zodat het heel makkelijk is om te kreuken.
Het eikeltje is opgebouwd uit Soft Suede en Pear Pizzazz.

Aanstaand weekend ben ik aanwezig op het Creaweekend. Kom je me opzoeken op het Stampin' Up! Plein? We maken een leuke kaart waarbij je gebruik kunt maken van de Blendabilities. Als je onze alcoholmarkers nog niet hebt geprobeerd is het echt de moeite waard om te proberen. 
Op zondag ben je van harte welkom voor een moeder-kind workshop. Jij maakt dan een leuk doosje terwijl je kind een kaartje maakt.
Ik hoop weer velen van jullie te mogen ontmoeten!

Kom je niet naar het Creaweekend in Rijswijk? Kom dan vrijdag in ieder geval terug voor de Vintage Vrijdag. De materialen liggen al klaar voor een Vintage kaartje. Onlangs ontdekte ik schattige Vintage plaatjes en ondanks dat deze niet in het assortiment van Stampin' Up! zijn opgenomen denk ik toch dat deze heel goed combineren met onze materialen.

Fijne dag en tot gauw!

Geen opmerkingen: