Pages

donderdag 28 augustus 2014

De nieuwe herft/winter catalogus live!

Vanaf vandaag is onze herft/winter catalogus live! Wat staan er weer leuke spulletjes in! Leuke stempelsets maar ook artikelen zoals doosjes, inpak papier en handige gereedschappen.


De catalogus is <hier> online te bekijken maar als je hem nog niet hebt aangevraagd dan zou ik dat zeker doen. Gewoon een mailtje sturen naar caringforstamps@gmail.com is genoeg. Ben je een terugkerende klant dan verzend ik hem kosteloos. Heb je nog niet bij mij besteld dan vraag ik een bijdrage in de verzendkosten maar is hij gratis bij je bestelling!

Je krijgt de catalogus gratis als je je opgeeft voor een van de introductie activiteiten op woensdag 3 september of donderdag 11 september. Informatie over de activiteiten vind je <hier>.

Ook heb je de mogelijkheid om een party of workshop met mij te boeken. Als je dit doet vanaf vandaag t/m 31 oktober dan ontvang je onderstaande set gratis als het totaal van de bestellingen van je party of workshop €300 bedraagt.


Ik ben zo enthousiast over de nieuwe catalogus! Ik hoop mijn enthousiasme met je te mogen delen in de komende weken.

Veel plezier met het bekijken van de catalogus en ik wens je een fijne dag!

Geen opmerkingen: