Pages

donderdag 24 juli 2014

Stampin' Up! ~ Hexagon Hive Thinlits

In de serie achtergrond stansen heb ik dit kaartje gemaakt met de Hexagon Hive Thinlits. Deze stans past helemaal bij de honingraag tend van nu. Er zijn diverse spulletjes die bij deze stans passen zoals een leuke stempelset en een embossing mal.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de set Flower Shop. De blaadjes heb ik uitgestansd met de Flower Frenzy Bigz stans. Het labeltje is de Modern Label Punch. Deze is uitgeponst in whisper White en Hello Honey. Deze laatste is daarna in tweeen geknipt en opgeplakt zodat aan de zijkanten de gele kleur te zien is.


De tekst komt uit de set And Many More. Deze set bevat 23 super leuke teksten die qua formaat geschikt zijn om in kleine labels te plaatsen. Vooral op kaartjes waarbij je de focus wilt houden op de achtergrond zijn kleine teksten heel handig.

De onderstaande plaatsjes zijn de artikelen die ik heb gebruikt. Ik kom regelmatig op blogs die de plaatjes weergeven van producten en het leek me best handig. 
Wat vindt jij? 

Geen opmerkingen: