Pages

dinsdag 19 maart 2013

Laatste dagen van Sale-a-Bration



Aanstaande vrijdag, 22 maart komt er een einde aan de Sale-a-Bration periode. Dit betekend dat je tot die tijd bij besteding van elke 60 Euro een gratis kadootje kan uitkiezen uit de speciale Sale-a-Bration folder! Tot en met donderdag 21 maart is het mogelijk om je bestelling bij mij te plaatsen.  
Genoeg tijd om de catalogi nog een keer door te bladeren en om de artikelen bovenaan je verlanglijste door te mailen!
Mail je bestelling naar: caringforstamps@gmail.com

En als je al langer twijfelde over het demonstratorschap is dit echt hét moment om de knoop door te hakken! Kun je je voorstellen dat je je starterskit nu kunt vullen met spulletje ter waarde van 219 EUR terwijl je 129 EUR afrekent. Laat deze buitenkans niet aan je voorbij gaan!

Bel of email me vandaag nog! Ik vertel je met alle plezier over de mogelijkheden om je aan te sluiten bij mij en mijn team!

Geen opmerkingen: